صفحه مقالات

تشک طبی برای دیسک کمر

چه زمانی باید تشک را عوض کنیم؟ • اگر روی تشک شما فرورفتگی و برجستگی می‌بینید، نشانه ساییده شدن مواد داخل تشک است. • دو دست خود را روی تشک بگذارید و فشار دهید، کف دستتان فرو می‌رود؟ یک تشک سالم،‌ در برابر فشار دست شما مقاوم‌ اند و فرو نخواهد رفت . • روی تشک خود دراز بکشید. اگر احساس کردید که داخل تشک فرو می روید تشک شما میتواند فرسوده باشد و به ستون فقرات شما آسیب وارد کند .
ادامه مطلب

راهنمای انتخاب و خرید سرویس خواب

یک خواب شبانه خوب موجب افزایش شادی و خلاقیت درون افراد می شود و توانایی شمارا برای تفکری خلاق بالا می برد بزرگسالان معمولا به 7-8 ساعت خواب و استراحت مفید نیاز دارند .

مطالعات نشان داده خواب کمتر از آن بعد از دوهفته موجب بروز مشکلات روانی می شود و خلق و خوی شمارا بد می کند و باعث می شود شما عصبانی و یا تحریک پذیر شوید .

ادامه مطلب

میزان خواب مورد نیاز هر فرد

بهترین میزان ساعت توصیه شده ی خواب 8 ساعت برای افراد بین 18 تا 21 سال است و 7 ساعت هم برای افراد بالاتر از 21 سال می باشد. بنا به این آمار 70 درصد مردم از این توصیه استفاده می کنند.
ادامه مطلب

حالات مختلف خوابیدن

 بسیاری از افراد از کمردرد و یا زانو و گردن درد رنج بسیاری می برند و معمولا ریشه اصلی مشکل خود را نمی دانند . بیشتر این مشکلات به نوع خوابیدن شما و درست قرار گرفتن در محل خواب ارتباط دارد .

خواب خوب برای سلامتی هرکس ضروری است و حالت  خواب مناسب می تواند منجر به خواب بهتر و کاهش علایم درد مفاصل و عضلات شود. 

ادامه مطلب

معرفی اجناس و محصولات کالای خواب

روتختی ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند: 1. لحاف روتختی 2. روتختی کاوری 3. روتختی پیکه 4. روتختی چهار فصل سرویس ملحفه (روتختی کاوری)

سرویس ملحفه شامل کاورلحاف ، ملحفه تشک و روبالشتی می شود که برای تخت های با سایز های مختلف متفاوت است. سایز سرویس ملحفه های یکنفره تاچ برای تخت 200*90 :

1-کاور لحاف سایز: 220*160    2-ملحفه تشک سایز: 260*180   3-روبالشتی سایز: 70*50

سایز سرویس ملحفه های دونفره تاچ برای تخت 200*160 : 1-کاور لحاف سایز : 220*200    2-ملحفه تشک سایز: 260*240    3-روبالشتی سایز : 70*50

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای یک خواب راحت شبانه

اگربعد از رفتن به تختخواب عادت به مطالعه دارید بهتراست چراغ مطالعه در کنار تخت خود داشته باشید تا کم نوری فضا به چشمان شما آسیبی وارد نکند . کم نور بودن فضای اتاق خواب علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا ریلکس شوید به آماده سازی مغز و بدن شما برای به خواب رفتن نیز کمک می کند تا استراحتی عمیق داشته باشید و از نور زیاد روزانه دور باشید.
ادامه مطلب

علت خمیازه کشیدن چیست؟

هرزمان که شما خواب کافی نداشته باشید بیشتر خمیازه می کشید اما اگر این خمیازه ها بیش از حد شود می تواند نشانه ی یک حمله ی قلبی نیز باشد .همچنین با بالا رفتن درجه حرارت مغز تعداد خمیازه ها بیشتر می شود. بنابراین کسانی که سردرد های میگرنی و بیماری هایی از این قبیل دارند خمیازه های بیشتری می کشند.
ادامه مطلب

چگونه محیط خواب راحتی داشته باشیم ؟

اگر روی تختخواب خود راحت نیستید همین امر موجب می شود که کیفیت خواب شما پایین بیاید بنابراین با فراهم کردن شرایط مناسب باید خواب راحتی را برای خودتان و عزیزانتان به ارمغان آورید.
ادامه مطلب

راه های درمان بی خوابی

مشکلات جسمی و روحی باید کنترل شوند اما این کار برای درمان کافی نیست. شما باید عادت های روزمره ی خود را بررسی کنید. مواد غذایی و مکمل های گیاهی مانند دمنوش ها و انواع میوه ها وسبزی هایی که منشا گیاهی و طبیعی دارند به خواب آرام شما کمک خواهد کرد و استرس و اضطراب شمارا بسیار کم می کند.
ادامه مطلب

روش های نگهداری حوله

برای هرنوع حوله ای که شما تهیه می کنید چه برند خارجی و چه داخلی نیاز است نکاتی را رعایت کنید که از حوله ی شما محافظت شود و دوام داشته باشد بهتر است به نحوه ی شست وشوی حوله کاملا دقت کنید تا مشکلی برای حوله تان پیش نیاید.
ادامه مطلب

1 2 3
كليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت تاچ مي باشد. پافکو